September 2, 2014

Summer Holiday Essentials

avon jeans palette lr bronzing pearls korres coral lipstic mac shy girl avon think fast pink avon gel finish parfait pink avon brights super shock mascara violet bioten cc creamYes, I'm back! I'm so glad to be able to write these lines right now, I've missed it. Still recovering, and trying to relax and be more positive and strong. So I took a few days to spend by the sea and enjoy summer. I packed my bag(s), except for my make up bag, which I substituted with a small purse; I just wanted to take essentials with me, no fuss, no mess. And of course it had to be about bright and bold colours, this was my firm decision this summer. Despite trying to keep it simple, you'll find that I still had a lot of bottles and jars to carry around, but you've got to believe me when I say that I tried my best to be and look as carefree as possible (*sigh*). So, skincare: check, haircare: check, make up: check! Let me show you what I mean. (Sunscreens, deodorants, shower gel and shampoo are not mentioned though, so let me know if you're interested in an update).
| Και ναι, επέστρεψα! Πόσο χαίρομαι που πληκτρολογώ αυτές τις γραμμές, μου έλειψε πολύ. Ακόμη στην ανάρρωση, και προσπαθώ να χαλαρώσω και να είμαι θετική (στην σκέψη και στην πράξη). Λίγες μέρες στην παραλία με αναζωογόνησαν και προσπάθησα να απολαύσω το καλοκαίρι όσο περισσότερο μπορούσα. Ετοίμασα βαλίτσα κι αντικατέστησα την τσάντα μακιγιάζ με ένα πολύ πολύ μικρότερο νεσεσέρ - ήθελα τα απολύτως απαραίτητα. Και φυσικά είχα ήδη πάρει την ξεκάθαρη απόφαση να ακολουθήσω την γραμμή των έντονων, φωτεινών αποχρώσεων. Πάντως, παρά τις φιλότιμες προσπάθειές μου, που πιστέψτε με ήταν πολύ φιλότιμες indeed, πάλι κατάφερα να κουβαλάω μπουκαλάκια μπουκαλούδια και τα συναφή (*αναστεναγμός*). Το λοιπόν, επιδερμίδα-μαλλιά-make up εντάξει, έτοιμα, πάμε! (Βέβαια δεν γίνεται αναφορά στα αντηλιακά, τα αποσμητικά, τα σαμπουάν και τα αφρόλουτρα, οπότε πείτε μου αν θα σας ενδιέφερε ένα update).

lr racine cleansing foam light cream gel

avon naturals body spray lily and gerdenia avon after sun shimmering tan enhancing lotion
davines replenishing butter beauty oil avon leave in treatment

All I needed for my skincare during my vacation was my favourite LR foam cleanser, which is heavy duty but not harsh at all. Simple, quick, nourishing. My routine also involved my trustworthy LR light gel cream, providing my skin with the necessary moisture and vitamins without it being heavy. I kept my body smooth and glowing using my favourite Davines Replenishing Butter (you can read more about it here) as well as the Avon After Sun shimmering tan enhancer, with which I'm officially obsessed. A refreshing spritz with Avon body spray in Lily and Gardenia was more than enough to complete the ritual and leave my skin soft, glowing and smelling lovely for hours. My hair was also treated like royalty, it shouldn't complain! Again, the Davines Replenishing Butter and the OI/Absolute Beautifying Potion (read more about it here), as well as the Avon Apricot & Shea leave-in treatment worked their wonders to keep my difficult hair in place.

| Το μόνο που χρειάστηκα για την περιποίηση της επιδερμίδας μου στις διακοπές ήταν το αγαπημένο μου αφρώδες καθαριστικό της LR, δυνατό αλλά και τόσο απαλό. Απλά και γρήγορα. Την περιποίησή μου ολοκλήρωσε η ελαφριά κρέμα-τζελ από την ίδια εταιρία, που μου παρείχε την απαραίτητη δροσιά, ενυδάτωση και βιταμίνες χωρίς να βαραίνει. Για να διατηρήσω το σώμα μου απαλό και λαμπερό, κατέφυγα στο επίσης αγαπημένο Replenishing Butter από Davines (μπορείς να δεις περισσότερα εδώ) αλλά και στην Ιριδίζουσα Λοσιόν ενίσχυσης μαυρίσματος από την Avon, την οποία και έχω αγαπήσει. Ένα δροσερό ψέκασμα με το σπρέι σώματος της ίδιας εταιρίας με άρωμα Κρίνου και Γαρδένιας, κι όλα αυτά έφταναν και με το παραπάνω για να διατηρηθεί το δέρμα μου απαλό, λαμπερό και μοσχομυριστό για ώρες. Όσο για τα μαλλιά μου, δέχτηκαν βασιλική περιποίηση, ελπίζω να μην έχουν παράπονο! Και πάλι, το Replenishing Butter από Davines αλλά και το OI/Absolute Beautifying Potion (δες περισσότερα εδώ), καθώς και το Apricot & Shea leave-in treatment από την Avon, που όπως λέει και το όνομά του δεν χρειάζεται ξέβγαλμα, έκαναν ό,τι καλύτερο για τα ούτως ή άλλως δύσκολα μαλλιά μου. 

bioten cc cream avon super shock brights mascara purple violet shock gel finish nail polish parfait pink
avon think fast pink lipstick avon parfait pink gel finish nail polish purple mascara violet shock
 I've kept my make up essentials for the end. Bioten CC cream (read more here) was more than enough for me to provide my skin with an even tone (a lovely tone actually), 24/7. In the morning, before I hit the waves (ok I exaggerate a bit), and in the evening, too, before my wild nights out (ok I exaggerate some more). My nails, especially my toenails, loved this great Avon Gel Finish nail polish in Parfait Pink, and so did I. Not to mention the Avon Supershock Brights mascara in Violet Shock which I wear daily and I absolutely love. I chose this particular colour because it is subtle and soft and wearable and my lashes are indeed violet under sunlight. It does a great job volumizing the lashes, too. Let me tell you, I've always despised the idea of wearing make up at the beach. Nevertheless, my cc cream and this mascara proved me wrong. No one could tell I wore something on my face, not even I. But in the sea, my skintone was even and my lashes had this purple shine which was more than fun and I really, really enjoyed it (not just me if you know what I mean hehe). When I wanted something more intense, especially in the evenings, I relied on the Avon Jeans palette (yes yes I know, this summer it's Avon galore, maybe I overdid it but I don't regret it!), which also provided me with eyeliner since I had my angled brush with me. Instead of blusher, I turned to my beloved LR bronzing pearls to enhance my tan and contour my face a bit. I use these babies all the time, all year long. As for the lips, depending on the mood and outfit, I had to choose among Avon Color Trend Lipstix in Think Fast Pink (the colour payoff is as you see it on the tube, really), Mac Shy Girl and Korres Mango Butter lipstick in Coral (swatches and more about the last two here).

| Άφησα το μακιγιάζ για το τέλος. Η cc cream της Bioten (δες περισσότερα εδώ) ήταν υπεραρκετή ώστε να μου παρέχει προστασία κι έναν ομοιόμορφο τόνο (έναν υπέροχο τόνο θα έλεγα), όλη τη μέρα - από το πρωί πριν δαμάσω τα κύματα (καλά υπερβάλλω λιγάκι) έως και το βράδυ που μεταμορφωνόμουν σε party animal (καλά ίσως υπερβάλλω περισσότερο). Τα νύχια μου, ιδίως των ποδιών, αγάπησαν το gel finish βερνίκι της Avon στην απόχρωση Parfait Ρink. Για να μην παραλείψω την Avon Supershock Brights μάσκαρα στην απόχρωση Violet Shock που την επέλεξα γιατί είναι διακριτική και φοριέται άνετα όλη μέρα άσε που υπό το φως του ήλιου τα ματόκλαδά μου γίνονται βιολετί. Κάνει και πολύ καλή δουλειά όσον αφορά τον όγκο. Δεν το περίμενα! Για να είμαι ξεκάθαρη, πάντα απεχθανόμουν την ιδέα του να φορέσω μακιγιάζ στην παραλία. Όμως, ποτέ μη λες ποτέ, γιατί η cc μου και αυτή η μάσκαρα με διέψευσαν. Κανείς δεν καταλάβαινε ότι φορούσα κάτι στο πρόσωπό μου, ούτε καν εγώ. Όμως, μέσα στο νερό, το δέρμα μου ήταν ομοιόμορφο και τα ματόκλαδά μου λάμπαν βρε, κι ήταν μοβ, κάτι που βρήκα πολύ διασκεδαστικό κι ανάλαφρο (κι όχι μόνον εγώ εχμ εχμ). Όταν ήθελα κάτι πιο έντονο για το βράδυ, στρεφόμουν στην παλέτα Jeans της Avon (ξέρω ξέρω παράγινε πια υπάρχουν κι άλλες εταιρίες κυρία μου έλα μου ντε που τα πήρα όλα αυτά και δεν το μετάνιωσα και καθόλου), που μου παρείχε και eyeliner γιατί είχα και το μαγικό λοξό μου πινελάκι μαζί μου. Αντί για ρουζ, τίμησα δεόντως (όπως και όλο το χρόνο άλλωστε) τις bronzing πέρλες της LR για να ενισχύσω το μαύρισμά μου και για τις απαραίτητες σκιάσεις. Τέλος, για τα χείλη μου είχα να διαλέξω ανάμεσα σε τρία κραγιόν, ανάλογα με το ντύσιμο και τη διάθεση: ή το Think Fast Pink μολύβι-κραγιόν από (τί άλλο;) Avon, του οποίου το χρώμα είναι ίδιο με της συσκευασίας του (αλήθεια), ή το Shy Girl από Mac, ή τέλος το Coral από Κορρέ (για τα δύο τελευταία μπορείτε να δείτε περισσότερα εδώ).

That was it! I hope we all have a lovely Autumn. Let me know if you'd like me to post a review of any of these products. Till next time,
| Αυτά για σήμερα. Εύχομαι να έχουμε όλοι ένα υπέροχο Φθινόπωρο. Πείτε μου αν θα σας ενδιέφερε ένα review για κάποιο από τα προϊόντα αυτά. Μέχρι την επόμενη φορά,

4 comments:

  1. πολύ ωραία πράγματα!
    η cc είναι στην wishlist μου!


    φιλιά !

    ReplyDelete
  2. Σ'ευχαριστώ πολύ fay μου! Αν την δοκιμάσεις να μου πεις τη γνώμη σου! Φιλάκια :)

    ReplyDelete
  3. Thanks Lacy, it's good to be back! :)

    ReplyDelete



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...