April 9, 2014

The Hair, Hand & Body Project: Davines {Brand Focus}

davines hair hand and body review, hair oil mask body butter hand cream
Whenever my hairdresser advises me to do something, I simply do it. Period. I trust him, I believe him, and he knows my hair more than anyone.
And girl, do I have demanding hair! Long, thick, more than just one head can carry. Sure, I get tons of compliments about it, but if I don't treat it properly, I feel like I've just stepped out from the jungle. True story. So, one day he told me to try some products from Davines, that would work wonders on my hair and skin. He also gave me a bonus hand cream - who can say no to a little present? I don't know about you, but each time I find myself at a hair salon, I like looking at all products available. But usually I don't get the chance to try even half of them. That's why I want to share this post with you, so that if you happen to come across Davines, give it a shot, I think it's worth it. Unfortunately, I can't remember how much these products cost me, but I would call them affordable. With no further delay, here's what I bought:
..............................................................
Όποτε ο κομμωτής μου με συμβουλεύει να κάνω κάτι, απλά το κάνω. Τελεία. Τον εμπιστεύομαι, τον πιστεύω, και γνωρίζει τα μαλλιά μου καλύτερα από τον οποιοδήποτε. Κι αν έχω απαιτητικά μαλλιά, λέει;! Μακρυά, πυκνά, με χοντρή τρίχα και σε ποσότητα απαγορευτική για ένα μόνο κεφάλι. Σίγουρα ακούω πολλά καλά λόγια, αλλά αν δεν φροντίσω τα μαλλιά μου είμαι λες και ξεπήδησα κατευθείαν από τη ζούγκλα. Αληθινή ιστορία. Έτσι, μια μέρα ο κομμωτής μου μου πρότεινε να δοκιμάσω ορισμένα προϊόντα από την Davines, που θα έκαναν πολύ καλή δουλειά τόσο στα μαλλιά όσο και στο δέρμα μου. Μου έκανε επίσης δώρο μια κρέμα χεριών - ποιος λέει όχι σε ένα μικρό δωράκι; Δεν ξέρω για σένα, αλλά προσωπικά, κάθε φορά που βρίσκομαι στο κομμωτήριο, μ' αρέσει να χαζεύω όλα τα προϊόντα που βρίσκονται εκεί. Αλλά συνήθως δεν έχω την ευκαιρία να δοκιμάσω ούτε τα μισά από αυτά. Γι' αυτό και θέλω να μοιραστώ μαζί σου αυτή την ανάρτηση, ώστε αν τύχει και συναντήσεις τη συγκεκριμένη εταιρία, να της δώσεις μια ευκαιρία - νομίζω ότι αξίζει τον κόπο. Δυστυχώς, δεν θυμάμαι πόσο ακριβώς πλήρωσα γι' αυτά, αλλά θα τα αποκαλούσα σχετικά προσιτά. Χωρίς περαιτέρω καθυστέρηση, ιδού τί αγόρασα:

OI/Absolute Beautifying Potion
I use this oil before blow drying my hair, to soften and protect it. It makes detangling easier, it helps control frizzing and it's ideal for finishing the styling, too, so I use it after I've dried my hair as well. It smells wonderfully, even for hours after using it (it reminds me of roses and carnation spice). I also use it every night to nourish and protect my hair, especially the ends. Bonus tip: I can apply it on my face some nights for extra moisturising treatment. It contains natural active ingredients such as Roucou oil (anti-oxidant and anti-aging) and breathable silicons. 
..............................................................
Το χρησιμοποιώ πριν το πιστολάκι για να μαλακώσει και να προστατεύσει τα μαλλιά μου. Κάνει το ξεμπέρδεμα ευκολότερο, βοηθά στο φριζάρισμα, και είναι ιδανικό ως τελείωμα του styling, γι' αυτό και το χρησιμοποιώ κι αφού στεγνώσω τα μαλλιά μου. Μυρίζει υπέροχα, ακόμη και ώρες μετά τη χρήση (μου θυμίζει τριαντάφυλλα και γαρύφαλλο - το μπαχαρικό). Το χρησιμοποιώ επίσης κάθε βράδυ για θρέψη και προστασία, ειδικά στις άκρες. Bonus tip: μπορώ να το χρησιμοποιήσω στο πρόσωπό μου ορισμένα βράδια για επιπλέον ενυδάτωση. Περιέχει ενεργά φυσικά συστατικά όπως έλαιο Roucou (αντιοξειδωτικό κι αντιγηραντικό) και διαπνέουσα σιλικόνη.


Αuthentic Replenishing Butter:
Containing 98% natural origin ingredients and organically grown safflower oil, free from parabens, silicones, artificial colours and PEG, this baby is one of my favourites products ever. I love its strong, citrusy scent and I can't believe how cool and fresh it feels upon application. I use it as an overnight leave-in hair treatment once a month before shampooing my hair and it makes it soft and smooth. I can even use it as a mask, leaving it on my hair for 5 minutes before washing it. However, I skip this step, as having long hair means that it would be empty too soon and I don't want that. It does wonders to my face and body when used as a butter and it's a perfect hand cream, too. I honestly can't imagine myself without it.
..............................................................
Περιέχοντας 98% συστατικά φυσικής προέλευσης και έλαιο βιολογικού κνήκου, χωρίς parabens, σιλικόνες, τεχνητά χρώματα και PEG, είναι πλέον ένα από τα αγαπημένα μου προϊόντα όλων των εποχών. Αγαπώ πολύ την έντονη μυρωδιά εσπεριδοειδών που έχει και όταν το χρησιμοποιώ μου αφήνει μια χαρακτηριστική δροσιά και φρεσκάδα που δεν τη συναντώ εύκολα. Μια φορά το μήνα, το χρησιμοποιώ ως θεραπεία, αφήνοντάς το στα μαλλιά μου όλη νύχτα πριν λουστώ το πρωί και τα κάνει απαλά και μαλακά. Μπορώ επίσης να το χρησιμοποιήσω ως μάσκα, αφήνοντάς το στα μαλλιά μου για 5 λεπτά πριν το λούσιμο. Παρόλα αυτά, αποφεύγω αυτό το βήμα, γιατί έχοντας μακρυά μαλλιά θα τελειώσει πολύ γρήγορα και δεν θέλω. Είναι καταπληκτικό ως butter για το σώμα και το πρόσωπό μου, και είναι και ιδανικό ως κρέμα χεριών. Ειλικρινά, δεν μπορώ να με φανταστώ χωρίς αυτό. 


Anti Aging Hand Cream:
It's really impressive how easily this cream is absorbed without leaving any trace, oiliness or residue on my hands, even though it comes thick out of the tube. It contains natural active ingredients, such as olive oil, sweet almond oil, tomato extract to protect from free radicals and walnut extract (anti-aging, anti-free radical). However, I think it's not ideal for very dry hands, as I can feel it a bit lacking when it comes to moisture. The company claims that it offers long lasting hydration, but even though I'm happy with its scent and light texture, I don't feel my hands significantly moisturised.
..............................................................
Είναι πραγματικά εντυπωσιακό το πόσο εύκολα απορροφάται χωρίς να αφήνει κανένα ίχνος ή λιπαρότητα, παρόλο που είναι αρκετά πηχτή. Περιέχει φυσικά ενεργά συστατικά, όπως ελαιόλαδο, αμυγδαλέλαιο, εκχύλισμα ντομάτας για να προστατεύει από τις ελεύθερες ρίζες και εκχύλισμα καρυδιού (αντιγηραντικό, προστατεύει από τις ελεύθερες ρίζες). Παρόλα αυτά, την θεωρώ λίγο ελλιπή ως προς την ενυδάτωση που προσφέρει, και γι' αυτό πιστεύω ότι δεν είναι ιδανική για πολύ ξηρά χέρια. Η εταιρία ισχυρίζεται ότι προσφέρει ενυδάτωση που διαρκεί, αλλά αν και είμαι πολύ ευχαριστημένη από τη μυρωδιά και την ελαφριά υφή της, δεν αισθάνομαι τα χέρια μου σημαντικά ενυδατωμένα.


I am really happy that my hairdresser introduced me to these products, and I admit that after visiting the company's web page I'm really impressed. If you have a thing for packaging like I do, then you'll love the designs. I look forward to trying more products. Davines also launched the Flamboyage method for adding highlights to the hair without them being streaky and noticeable; instead, they wanted a natural, sun-kissed look. My hairdresser did this on me, adding honey-blond highlights to my copper hair. I love how natural and sweet it looks and how people ask me "what's this? Is it highlights or not?". Hehe. Bull's eye. I've got a video for you to watch this in action.
..............................................................
Είμαι ευτυχής που ο κομμωτής μου με μύησε στα προϊόντα αυτά, και παραδέχομαι ότι αφού επισκέφθηκα την ιστοσελίδα της εταιρείας εντυπωσιάστηκα. Αν σου αρέσουν οι όμορφες συσκευασίες όπως σ' εμένα, τότε θα σου αρέσουν πολύ τα σχέδια. Πραγματικά ανυπομονώ να δοκιμάσω κι άλλα προϊόντα. Η Davines επίσης λάνσαρε τη μέθοδο Flamboyage για ανταύγειες στα μαλλιά, χωρίς όμως να φαίνονται "ριγέ" ή πολύ "χτυπητές" - στοχεύει να επιτύχει ένα φυσικό αποτέλεσμα, σαν να πρόκειται για αποτέλεσμα ηλιοθεραπείας. Ο κομμωτής μου εφάρμοσε αυτή τη μέθοδο στα μαλλιά μου που είναι βαμμένα χάλκινα, προσθέτοντάς μου ξανθές-μελί ανταύγειες. Μου αρέσει το αποτέλεσμα γιατί είναι πιο γλυκό και φυσικό. Άσε που με ρωτάνε "τί είναι αυτό; Έκανες ανταύγειες ή όχι;". Χεχε. Διάνα. Σου έχω και βιντεάκι για να το δεις στην πράξη.


I'm sorry if this post looks like I'm advertising the company or something, I assure you I don't. I purchased these products, I loved them, and I'm excited. Especially with the Replenishing Butter which I will repurchase again and again. That's why I wanted to share my experience with you - besides, I personally count on fellow bloggers for discovering new beauty treasures, so why not share mine with you?
..............................................................
Σου ζητώ συγνώμη αν φαίνεται σα να διαφημίζω την εταιρεία ή κάτι τέτοιο, σε διαβεβαιώνω πως δεν το κάνω. Αγόρασα αυτά τα προϊόντα, τα αγάπησα (ειδικά το Replenishing Butter που θα το αγοράσω ξανά και ξανά), ενθουσιάστηκα, και θέλησα να μοιραστώ την εμπειρία μου μαζί σου. Εξάλλου, προσωπικά εγώ βασίζομαι στις φίλες bloggers για να ανακαλύπτω καινούριους θησαυρούς, οπότε γιατί να μη μοιραστώ τους δικούς μου μαζί σου;


Have you tried any products from Davines? What's your opinion?
..............................................................
Έχεις δοκιμάσει προϊόντα από Davines; Ποια είναι η γνώμη σου;

No comments:

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...