January 30, 2014

L'Oreal Lumi Magique foundation review and swatches + a mini quiz


As I've promised you, and I always keep my promises, I have a review and some swatches of the L'Oreal Lumi Magique foundation for you.
If you remember, I went shopping last weekend and I am now the proud owner of this liquid piece of promised magic. (You can check my amazing weekend here). You'll see that the photos differ one from the other, but I had to play with them a bit in order to make them as close to reality as possible - mission accomplished!
.......................................................................................... 
Όπως σου υποσχέθηκα, και πάντα τηρώ τις υποσχέσεις μου, σου έχω review και δοκιμές του Lumi Magique foundation της L'Oreal. Αν θυμάσαι, πήγα για ψώνια το περασμένο Σαββατοκύριακο και είμαι τώρα η υπερήφανη κάτοχος αυτής της υγρής υπόσχεσης μαγείας. (Μπορείς να τσεκάρεις το φανταστικό μου Σαββατοκύριακο εδώ). Θα διαπιστώσεις ότι οι φωτογραφίες διαφέρουν μεταξύ τους, αλλά έπρεπε να "παίξω" λίγο μαζί τους ώστε να είναι όσο πιο κοντά στην πραγματικότητα γίνεται - αποστολή εξετελέσθη!


I got the shade 01 Rose Pearl, the lightest of all. Now, mind you, the colour range seems to be a big issue for numerous bloggers, as it appears to be quite limited. My advice is to try it for yourself and let it sit on your skin for longer than an hour, as well as to check it under both sunlight and artificial light before purchasing. And I'll tell you why. This colour is lighter than I'd want it. There was poor light in the store and I seem to belong to the category of women on whose face foundation gets darker as time passes. This is why I chose such a light shade. However, it tends to blend so well on my skin, that after a while you can barely tell I could use a slightly darker shade. I just blend it well and I use a bronzer to contour my face and the results are great.
.......................................................................................... 
Πήρα την απόχρωση 01 Rose Pearl, την πιο ανοιχτή της σειράς. Να ξέρεις, η γκάμα των αποχρώσεων φαίνεται να είναι μεγάλο πρόβλημα για πολλές bloggers, αφού μοιάζει να είναι περιορισμένη. Η συμβουλή μου είναι να το δοκιμάσεις και να τα αφήσεις να σταθεί στο πρόσωπό σου για περισσότερο από μία ώρα, καθώς και να το ελέγξεις σε φυσικό και σε τεχνητό φως πριν το αγοράσεις. Και θα σου πω γιατί. Το συγκεκριμένο είναι πιο ανοιχτόχρωμο από ό,τι θα ήθελα. Υπήρχε κακός φωτισμός στο κατάστημα κι εγώ ανήκω σ' εκείνη την κατηγορία γυναικών στων οποίων το πρόσωπο το foundation σκουραίνει όσο περνάει η ώρα. Γι' αυτό επέλεξα αυτή την απόχρωση. Παρ' όλα αυτά, γίνεται ένα με το δέρμα μου και μετά από λίγο μετά βίας διακρίνεις ότι θα έπρεπε να αγοράσω μια λίγο πιο σκούρα απόχρωση. Απλά το δουλεύω καλά στο πρόσωπο και χρησιμοποιώ bronzer για σκιάσεις, και το αποτέλεσμα είναι πολύ καλό.


What the test drive showed: This foundation is so light that I can barely feel I'm wearing anything at all. When I apply it, it feels as if it contains powder, it's that elegant and non-cakey. It offers medium coverage which is buildable (I just don't build it due to the shade). I like that it comes with SPF 18. I think it has an amazing lasting power, it lasts all day on me without a primer or a powder. It tends to stick to drier areas and fine lines, though, and it seems to make them more noticeable - it even accentuates my pores at certain areas instead of concealing them. Apart from that, it is indeed lumi magique (under direct sunlight you can see tiny sparkling particles in it, which are not noticeable when it's applied on the face). Although my face doesn't seem to glow-from-within as I've seen on other women, it seems brighter and air-brushed, and to be honest I didn't expect it to give me a matte finish, which it did, although I certainly bought it to avoid matte finishes! I now tend to believe that this foundation behaves differently according to the skin type. I've read bad and good reviews on it, so try it for yourself and let me know!
Would I repurchace? Oh yeah baby, but just a shade darker.
.......................................................................................... 
Τί έδειξε το test drive: αυτό το foundation είναι τόσο ελαφρύ που σχεδόν νιώθω σα να μη φοράω τίποτα. Όταν το εφαρμόζω, μοιάζει σα να έχει πούδρα μέσα, είναι τόσο κομψό και καθόλου "τούρτα" όπως λένε. Προσφέρει μέτρια κάλυψη που όμως δουλεύεται για να γίνει υψηλότερη (απλά εγώ δεν το δοκιμάζω λόγω απόχρωσης). Μ' αρέσει που έχει Δείκτη Προστασίας 18. Νομίζω ότι έχει καταπληκτική διάρκεια, εμένα μου κρατάει όλη μέρα χωρίς primer ή πούδρα. Όμως έχει την τάση να κολλάει πάνω στις ξηρότερες περιοχές και σε λεπτές γραμμές έκφρασης και να τις τονίζει - φαντάσου ότι ακόμη τονίζει τους πόρους σε κάποια σημεία αντί να τους καλύπτει. Πέρα όμως από αυτό, είναι όντως lumi magique, (αν το δεις κάτω από τον ήλιο θα παρατηρήσεις αστραφτερά σωματίδια μέσα του, που όμως δεν φαίνονται στο πρόσωπο). Παρ' όλο που το πρόσωπό μου δε δείχνει να λάμπει από μέσα προς τα έξω, όπως έχω παρατηρήσει σε άλλες γυναίκες, φαίνεται πιο λαμπερό και "ρετουσαρισμένο", και για να είμαι ειλικρινής, δεν περίμενα να μου προσφέρει ματ αποτέλεσμα, το οποίο και έκανε, ενώ το αγόρασα για να αποφύγω το ματ! Τώρα πια θεωρώ ότι το συγκεκριμένο foundation ανταποκρίνεται με διαφορετικό τρόπο σε κάθε τύπο δέρματος. Έχω διαβάσει καλές και κακές κριτικές, οπότε αν το δοκιμάσεις ενημέρωσέ με!
Θα το αγόραζα ξανά; Ω, ναι baby, απλά έναν τόνο σκουρότερο.


And now a quiz for you: if you read my amazing weekend post, you could now guess what I'm posting about in the next days. Can  you? Winners get an honourable mention on the next post.
.......................................................................................... 
Και τώρα σου έχω ένα quiz: αν διάβασες το post μου για το εκπληκτικό μου Σαββατοκύριακο, θα πρέπει τώρα να γνωρίζεις το θέμα της επόμενης ανάρτησής μου. Το γνωρίζεις; Οι νικήτριες θα απολαύσουν μια τιμητική αναφορά στο επόμενο post.

No comments:

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...